Ontdek je talent. Word Citytrainer!

Citytrainer zet jongeren van 14-24 jaar in hun talent. Citytrainer helpt jongeren en jongvolwassenen zijn/haar creatieve, sportieve, organisatorische en sociale talenten aan te scherpen en in te zetten. Daardoor wordt de kracht van de stad bereikbaar. Dit maakt Citytrainer tot een ‘life changing project’.

Bekijk hier het filmpje van Citytrainer Vlaardingen

Hoe word ik Citytrainer?
Citytrainers volgen een praktijkgerichte cursus die start met een training van een aantal bijeenkomsten. Doe je dat goed? Dan mag je de praktijk in bij een sportaanbieder, vereniging, culturele of maatschappelijke instelling. Je bent na de cursus beter in staat om sportieve of creatieve activiteiten en evenementen te organiseren en te begeleiden. Een Citytrainer zet zich in voor zijn of haar stad, vereniging, buurt of school. Zo draagt Citytrainer bij aan creatieve, sportieve en sociale stad!

Buurt-/Sportvereniging
Cultuur

Resultaat
Je weet beter je weg te vinden in het sport-, culturele- of maatschappelijk veld. Je spreekt gemakkelijker bedrijven, verenigingen of instellingen aan wanneer je ruimte, advies of hulp nodig hebt bij je eigen creatieve plannen.

Hoe gaat het in zijn werk?
De cursus bestaat uit een training met tien bijeenkomsten van ongeveer 2,5 uur. Als de training succesvol is afgerond ontvang je een Bewijs van Deelname.
Met het Bewijs van Deelname op zak ga je van start in de praktijk onder begeleiding van een praktijkbegeleider. Bij een (sport)aanbieder, verenigingen of (culturele)instelling doe je 15 uur praktijkervaring op. Een Citytrainer wordt onder andere beoordeeld op houding, uitvoering en het verslag.

We sluiten de training en praktijkperiode af met een spetterende Certificaatuitreiking. Hier geef jij een korte presentatie over jouw ontwikkeling als Citytrainer. Jij ontvangt als geslaagde deelnemer een Certificaat en mag jij jezelf Citytrainer noemen. Dit staat mooi op je CV!

Is Citytrainer iets voor jou?
De cursus is inmiddels gestart.

Heb je interesse? Meld je dan gewoon alvast aan!
Nadat je bent aangemeld, nemen wij contact met je op!