Werken bij VIB | Stagiair Marketing & Communicatie - Sport en Gezondheid

Ben jij een gemotiveerde student en heb je een frisse blik, een energieke persoonlijkheid en ben je net als ons gek op sport? Dan biedt Vlaardingen in Beweging jou de mogelijkheid om werkervaring op te doen in de sport- en gezondheidsbranche. Jij krijgt een kijkje in de keuken, kan jezelf in korte tijd ontwikkelen en neemt deze ervaring mee voor de toekomst.

Vlaardingen in Beweging
Sport (en bewegen) verbindt, verbroedert, houdt lichaam en geest gezond en zorgt voor sociale contacten. Vlaardingen in Beweging (ViB) gelooft in de Kracht van Sport. Iedere inwoner van Vlaardingen moet kunnen deelnemen aan sport of bewegen. In georganiseerd of ongeorganiseerd verband.

We stimuleren sport, bewegen en gezondheid voor iedereen in Vlaardingen. Dit doen we door zelf sport- en beweegactiviteiten voor jong en oud te organiseren, maar ook door het bestaande aanbod beter bekend te maken.

Dit ga je doen
Onder begeleiding van een stagebegeleider ga je projecten (zelfstandig) uitvoeren en evenementen organiseren voor onze merken Vlaardingen in Beweging en Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG) Vlaardingen. Je denkt mee over de te voeren strategie en vertaalt dit naar concrete acties. In de komende periode houd je je bezig met:

• Doelgroeponderzoek (bijv. ontwikkeling persona’s en customer journey’s)
  • Het ontwikkelen van een contentkalender voor onze online kanalen;
  • Het ontwikkelen van content voor onze online en offline kanalen;
  • Eventcommunicatie;
  • Meedenken over de verdere ontwikkeling van onze projecten en activiteiten;
  • Maandelijkse monitoring van bereik, interactie en conversie;
  • Training en advisering van de buurtsportcoaches;
  • Wie ben jij?
  • Je volgt een studie (3e of 4e jaar) waarin Marketing & Communicatie een belangrijk onderdeel is en je bent gek op sport en/of gezondheid. Bij voorkeur heb je al enige ervaring opgedaan met CRM systemen en het beheren en creëren van content.

Daarnaast herken jij jezelf in het volgende profiel:

• Je bent flexibel;
  • Je kunt zelfstandig werken en durft verantwoordelijkheid te nemen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal is een vereiste (zowel in woord als geschrift);
  • Het is een pré als je enige ervaring hebt met werk in de sport- en/of gezondheidsbranche

Deze stage is beschikbaar vanaf 1 september 2018, maar deze startdatum is flexibel en in overleg is verlenging van de stageperiode ook mogelijk. We zijn op zoek naar een stagiaire voor minimaal twee dagen in de week, meer dagen zijn bespreekbaar.

Wat bieden wij?
Een gezellige en sportieve werkplek;
Reiskostenvergoeding in het geval er een studenten OV ontbreekt;

Ben je enthousiast?
Herken jij je in dit profiel? Solliciteer dan snel en wordt onze nieuwe collega bij Vlaardingen in Beweging. Solliciteren kan door een e-mail te sturen naar info@stichtingvib.nl. Heb je nog vragen over deze functie? Neem dan contact op via 010-3132 778.

Lees de veel gestelde vragen en wellicht is het antwoord op je vraag dichterbij dan gedacht!

Ik heb een vraag over het Jeugdfonds, met wie kan ik contact opnemen?

Krijgt jouw kind gymles van een ViB’er? Vraag dan na bij zijn of haar gymjuf of -meester. Krijgt jouw kind geen gymles van een ViB’er? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Welzijn Diego via diego@stichtingvib.nl of met buurtsportcoach Onderwijs Pim via pim@stichtingvib.nl.

Ik heb een vraag over het Volwassenenfonds, met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met onze buurtsportcoach Welzijn Diego via diego@stichtingvib.nl.

Wat zijn de spelregels voor het Jeugdfonds Sport en Cultuur? Kom ik in aanmerking en hoe werkt het?

Vind hier meer informatie over de spelregels van het Jeugdfonds Sport en Cultuur.

Welke sport of beweegactiviteit past bij mij of bij mijn kind?

Beantwoord hier een paar vragen en vind de sport die bij jou of jouw kind past!
Wist je dat er gratis clinics worden gegeven zodat kinderen gratis kennis kunnen maken met het sportaanbod in Vlaardingen?
Sporten of bewegen met een beperking? Bekijk dan de website van Uniek Sporten
Bent u 55 jaar of ouder? Bekijk dan de website van Gezond Oud Worden in Vlaardingen.

Wat kan ik buiten doen voor sport of bewegen met mijn kind(eren)?

Klik hier voor de buitenspeelinspiratie met spelvideo's en spelkaarten.
Buitenspelen met ViB? Dat kan elke dinsdag van 15.00 - 16.30 uur bij het Speeleiland.

Ik heb een vraag over de MQ Scan en/of het ViB beweegrapport. Met wie kan ik contact opnemen?

Vraag dit na aan de gymjuf of - meester van jouw kind, of met onze buurtsportcoach Onderwijs Pim via pim@stichtingvib.nl

Ik ben een professional in de zorg/ welzijn/ onderwijs/ sportaanbieder. Wat zijn de mogelijkheden?

Ben je een professional in de zorg? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Lucia via lucia@stichtingvib.nl. Lucia helpt je graag verder!

Ben je een professional in het welzijn? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Diego via diego@stichtingvib.nl. Diego helpt je graag verder!

Ben je een professional in het onderwijs? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Pim via pim@stichtingvib.nl. Pim helpt je graag verder!

Ben je een professional in de sport? Neem dan contact op met onze Verenigingsadviseur Suzanne via suzanne@stichtingvib.nl. Suzanne helpt je graag verder!

Neem contact met ons op

Staat je vraag er toch niet tussen? Stel hem dan hier.