On- en offline VLD eSportscompetitie

Wil jij meedoen aan de on- en offline VLD eSportscompetitie in Vlaardingen?

Je scoort zowel buiten, als binnen punten voor je klassement. Buiten doe je dat gewoon met een voetbal en je skills. Binnen doe je dat door het op te nemen tegen iemand anders in een potje FIFA 21 op de PS4.

HOE DOE JE MEE?
Hier wordt uitgelegd hoe je mee kan doen aan de on- en offline VLD eSportscompetitie in Vlaardingen.

1. Stuur je filmpje in van de skillgame van de maand via onze social media kanalen.

2. Je krijgt van ons een aanmeldformulier en die kan je invullen en bevestigen.

3. Je doet nu mee en staat gelijk in het online klassement.

OFFLINE:
Laat je skills zien door een filmpje in te sturen van de skillgame van de maand. Doe dat op verschillende manieren en/of op de vetste manier die jijzelf kan verzinnen of kan uitvoeren! Hoe beter uitgevoerd, hoe mooier bedacht of hoe leuk jullie dat misschien wel samen of met meer kunnen. Laat zien dat jij de skill goed beheerst of op een leuke manier kan uitvoeren en verdien veel punten voor in het klassement.

Woensdag 4 november t/m maandag 30 november:
Crossbar challenge

Insturen van het filmpje kan via:
WhatsApp: 06 10209794
E-mail: diego@stichtingvib.nl
Instagram: @stichtingvib
Facebook: Vlaardingen in Beweging

ONLINE:
Je kan alleen meedoen in het online klassement als je het filmpje van je skillgame hebt ingestuurd.

Met online bedoelen we dat je het opneemt in een potje FIFA 21 op de PS4 tegen iemand anders in het klassement. Hoe het allemaal werkt kan je binnenkort vinden in een handig overzicht. Onder andere de regels en hoeveel punten je kan verdienen.

Heb jij geen PS4? Wees dan niet getreurd! Als de sportkantines weer open zijn dan zorgen wij ervoor dat jij ook online kunt spelen tegen iemand anders in het klassement. Of misschien wel in real life 1vs1!

KLASSEMENT:

Uiteindelijk worden de punten die jij verdient bij elkaar gevoegd en zal je steeds hoger in het klassement komen te staan. Doe dus je stinkende best, oefen vooral een paar keer en laat misschien ook wel samen zien dat zo'n skillgame te doen is.

VRAGEN?

Heb je nog vragen, of lijkt het je leuk om mee te denken over de on- en offline VLD eSportscompetite?

Neem dan contact op met Diego via onze socials!