Leuke beweegactiviteiten in de zomer!

Bent u op zoek naar een leuke activiteit deze zomer? Dat komt goed uit! Buurtsportcoaches Farhad en Lisa van Vlaardingen in Beweging nemen u graag mee. Zo kunt u bijvoorbeeld gaan wandelen, drinkt u een lekker kopje koffie, thee of wat water tussendoor, en kunt u gezellig een praatje maken met anderen.

Daarbij worden er leuke activiteiten georganiseerd zoals Jeu de Boules en Koning Kubb. Doe vooral leuk mee of kom gezellig een kijkje nemen! Neem iets te drinken mee, want het kan warm worden!

Met kinderen samen

Sommige activiteiten zijn ook voor kinderen georganiseerd. Zo kunt u niet alleen met uw leeftijdsgenoten, maar ook met kinderen jeu de boules en koning kubb spelen.

Doet u ook mee?

Bewegen brengt u verder. Regelmatig bewegen zorgt ervoor dat u een kleinere kans hebt op het krijgen van verschillende ziekten, zoals obesitas, diabetes en hart-en vaatziekten. In beweging zijn brengt niet alleen op fysiek gebied voordelen met zich mee, maar u beweegt ook op het gebied van sociale contacten. Zo verbreedt u uw sociale kring, gaat u er vaker op uit en krijgt u meer structuur in uw dagelijkse bezigheden.

Het schema met daarin de tijden en locaties van de activiteiten vindt u op onze website www.stichtingvib.nl/bewegenindezomer en op onze Facebook Stichting Vlaardingen in Beweging. Mocht u liever informatie per telefoon of mail verkrijgen, dan kunnen onze collega’s u te woord staan. Neem dan contact op met Farhad via farhad@stichtingvib.nl of bel naar 010-3132778.