Vlaardings Sportfeest

Ben in Beweging, dé beweegmascotte van Vlaardingen, is jarig en hij nodigt alle Vlaardingse kinderen van 3 t/m 8 jaar uit om samen met hun ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma's uit zijn verjaardagsfeestje sportief te vieren.

Doel van het Vlaardings Sportfeest is dat de kinderen verschillende sporten uitproberen en de sport vinden die bij hen past.

Datum: Vrijdag 23 augustus 2024
Opening: 9:50 uur
Tijd: ronde 1 10:00 - 12:00 uur / ronde 2 13:00 - 15:00 uur
Locatie: in en rondom Sportcentrum Polderpoort, Watersportweg 11
Kosten: € 2,00 per kind (te betalen bij binnenkomst, contant of digitaal)
Vooraf inschrijven verplicht via onderstaande knop. Inschrijven voor ronde 1 óf ronde 2 (in beide rondes kunnen kinderen dezelfde sporten uitproberen).
Begeleiding: Kinderen moeten begeleid worden door een volwassene.

Bekijk hier de after movie van 2023 om een voorproefje te krijgen van het allerleukste sportfeest van Vlaardingen!

Dit jaar kunnen kinderen de volgende sporten uitproberen:
Handbal - sc Twist
Korfbal - sc Twist
Hockey - vmhc Pollux
Judo - Kai judo
Turnen - VG Dynamiek
Tennis - VLTC
Atletiek - AV Fortuna
Dans - Goya Dance Studio, Dance Point Vlaardingen en Dans- en Balletstudio Schiedam Vlaardingen
Padel - Padel Only, Padelclub Rotterdam
Scouting - Allart van Heemstede
Ook is de Vlaardingse Reddingsbrigade aanwezig en zorgt Tommy Tomato dankzij JOGG Vlaardingen voor een extra gezond tintje!

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN