Jeugdsporttoernooien basisonderwijs

De jeugdsporttoernooien zijn bedoeld voor alle basisschoolkinderen uit groep 5 t/m 8 en worden voor verschillende sporten georganiseerd. Het stimuleert kinderen om in school(team)verband deel te nemen aan divers sportaanbod georganiseerd door sportverenigingen uit Vlaardingen e.o. Bij een sportaanbieder sport je samen, deel je samen winst & verlies en maak je vrienden voor het leven. Sportaanbieders spelen dus een belangrijke maatschappelijke rol.

Belangrijk speerpunt van de jeugdsporttoernooien is dat de kinderen (en begeleiding) moeten laten zien dat ze sportief & respectvol om kunnen gaan met de vrijwilligers (o.a. de scheidsrechter), maar ook de tegenstanders en met teamgenoten.

Het eerstvolgende toernooi is het veldhandbaltoernooi. Klik hier voor meer informatie (teamsamenstelling, spelregels, locatie, enz.) over dit toernooi.

Inschrijven voor een toernooi (en andere toernooien) kan door hier te klikken.

Clinic volgen ter voorbereiding op het toernooi?
In de weken voorafgaand aan het toernooi en bij beschikbaarheid van vrijwilligers kan er op afspraak (e-mail of telefonisch) een training worden gevolgd om het spel en de spelregels te oefenen. Neem dan contact met ons op via de contactpagina. Of bezoek de jeugdsportclinics pagina.

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN VOOR EEN CLINIC

Aanmelden voor een van deze activiteiten