Atletieksportdag

Een (school)sportdag op de atletiekbaan? Huur de atletiekbaan in de Broekpolder van Atletiek Vereniging Fortuna!

Aanvragen kan via deze link

Een (school)sportdag bij A.V. Fortuna betekent lekker buiten sporten op een ruim opgezet terrein met allerlei klassieke atletiekonderdelen. En ook meer speelse onderdelen behoren tot de mogelijkheden. Op en om de atletiekbaan in de Broekpolder kunnen scholen (20 tot 350 leerlingen) terecht voor een halve of hele sportieve dag.

Het programma wordt in overleg tussen A.V. Fortuna en de school uitgewerkt en kan bijvoorbeeld bestaan uit: hordelopen, 400 mtr. hardlopen, 40 of 60 mtr. sprint, hoogspringen, verspringen, balwerpen, ringwerpen, kogelstoten en de pedalo race. Vrijwilligers van A.V. Fortuna helpen de leerkrachten mee met het opbouwen en opruimen van de onderdelen. De school mag ook zelf meegebrachte sportonderdelen uitzetten in overleg met de vrijwilligers. De bemanning en organisatie van de schoolsportdag zelf wordt door leerkrachten/hulpouders van de school gedaan.

Op verzoek stelt A.V. Fortuna ook oorkondes beschikbaar waarop de school de prestaties van de leerlingen kan noteren om de sportdag officieel af te sluiten.

Atletiek is de 'moeder aller sporten'. Ieder kind zou daar een keer mee kennis gemaakt moeten hebben!

Via de link bovenaan deze tekst kunt u aangeven dat u de atletiekbaan van A.V. Fortuna wilt huren voor een (school)sportdag. Het contact verloopt rechtstreeks met A.V. Fortuna. Let op! Uw reservering is pas definitief wanneer u van A.V. Fortuna een bevestiging heeft ontvangen voor de door u gewenste datum en tijd. Heeft u vragen over het huren van de atletiekbaan? Stuur dan een mail naar verhuur@avfortuna.nl

Meer informatie over A.V. Fortuna is te vinden op de website van de vereniging: www.avfortuna.nl