Onze werkwijze

• Stap1 - Neem contact met ons op

Neem vooral contact met ons op! Onze buurtsportcoaches, vakdocenten Bewegingsonderwijs, verenigingsadviseur of Miss Communicatie helpen je graag verder met hun expertise! Bekijk hier wie je voor welk onderwerp het best kunt benaderen, of neem contact met ons op via onze contactpagina.
  • Stap 2 - Koppelen aan de juiste ViB'er

We hebben veel expertises in huis. Zo hebben we bij Vlaardingen in Beweging buurtsportcoaches in de domeinen Onderwijs, Zorg, Welzijn én is er voor sportverenigingen een Verenigingsadviseur. Daarnaast zijn er binnen Team ViB wel 7 vakdocenten Bewegingsonderwijs die je graag verder kunnen helpen. Onze directeur beschikt over veel kennis en ervaring en onze Miss Communicatie leert je graag de fijne kneepjes van het vak. Nadat je contact met ons hebt opgenomen, kijken wij wie het best met jouw vraag of aanbod aan de slag kan!
  • Stap 3 - Bekijken van de mogelijkheden

ViB verbindt, initieert en jaagt (vernieuwend) beweegaanbod aan. Jouw contactpersoon van #TeamViB kan met zijn of haar expertise aan de slag met jouw vraagstuk en bekijkt welke mogelijkheden er zijn.
  • Stap 4 - Zoeken naar partners (locaties e.d.)

Vlaardingen in Beweging is dé beweegmakelaar van Vlaardingen. ViB verbindt Vlaardingers en sport- & beweegaanbieders zodat zoveel mogelijk inwoners naar wens kunnen sporten en bewegen. We verbinden een sportvraag met sportaanbod én andersom: sportaanbieders met doelgroepen.
  • Stap 5 - Samenwerking

Mocht het nodig zijn, dan gaat jouw contactpersoon van #TeamViB samen met jou kijken naar wat de wensen en behoeften zijn en wat er nodig is om een activiteit, project of evenement tot een succes te maken!
  • Stap 6 - Let’s do it

Wil jij tijdens jouw activiteit, project of evenement coördinatie, organisatie en/of begeleiding van Vlaardingen in Beweging? Dat kan! We faciliteren graag. Vlaardingen in Beweging is een energieke en deskundige organisatie. Dit uit zich in het enthousiasme van de medewerkers, de dynamische opstelling en een daadkrachtige aanpak en werkwijze!
  • Stap 7 - Evaluatie

Mocht dit de behoeft zijn, evalueert #TeamViB tijdens en/of na afloop jouw activiteit, project of evenement om te kijken wat er goed ging en wat er beter kan. Hier leren we allebei weer van! Op naar een volgende samenwerking!