VBTO

VBTO (Vereniging Beheer Tennispark Oranjepark) is een kleine, gezellige tennisvereniging met twee Smashcourt-banen en uitstekende verlichting.

De banen liggen bij De Polderpoort, in het groen van de Broekpolder. De vereniging heeft een gezellig clubhuis waar je geen bardienst hoeft te draaien, en waar je je eigen consumpties mee mag brengen.
Ieder jaar in de derde week van september vindt het VBTO-clubtoernooi plaats.
Onze tennisvereniging bestaat al lang. De vereniging is opgericht in het ’t Hof / Oranjepark, onderaan de watertoren. Vanwege woningbouwplannen op die locatie verhuisden de banen in 2008 naar de Broekpolder. Daar werden twee Smashcourt-banen aangelegd en een eigen clubhuis gebouwd.

Watersportweg 11
3138 HD