TV Holy

TV Holy = Tennis op jouw niveau met een gezonde ambitie in een gezellige ambiance!

TV Holy is een vereniging  in de wijk Holy waar elke tennisspeler zijn weg kan vinden. Van jong tot oud, van zeer ervaren competitiespeler tot recreant en zeker niet op de laatste plaats: de jeugd. Het gezamenlijke doel is en blijft: plezier beleven aan de tennissport, zowel op als buiten de baan.

Er zijn 3 tennistrainers actief waarmee de vereniging een aantrekkelijk trainingsaanbod biedt, passend voor elke type tennisspeler van elke leeftijd.  Het hele jaar kan er gespeeld worden op 9 TennisRood All-Weather tennisbanen. Het park is dagelijks geopend van 09.00 - 23.00 uur en er is verlichting op alle banen.

TV Holy is actief en organiseert, met behulp van verschillende teams, van alles. Naast de vaste activiteiten, de Open Dag en de open toernooien, worden er ook regelmatig gezellige onderlinge toernooitjes, uitwisselingen met andere verenigingen en andere activiteiten georganiseerd, zowel voor de senioren als de jeugd.

TV Holy= zonder jou is er geen bal aan!

TV Holy
Willem de Zwijgerlaan 220