Triathlon Vereniging Rijnmond

TVR staat voor passie voor triathlon, betrokkenheid van de leden, en waardering voor elkaar, ongeacht niveau.

TVR is een actieve triathlonvereniging met zo’n 100 leden en gericht op de regio Rijnmond. We zijn er voor iedere sporter die interesse heeft in triathlons (en/of duathlons), of het nu op recreatief niveau is, op landelijk topniveau of voor sporters die een korte afstand óf een hele triathlon willen volbrengen. We doen dit door een breed trainingsaanbod in de 3 disciplines zwemmen, fietsen en hardlopen, verzorgd door ervaren trainers met gerichte trainingsschema’s. Dat er maar liefst 3 keer in de week zwemtraining gegeven wordt, maakt TVR uniek en aantrekkelijk. Veel TVR leden doen ieder wedstrijdseizoen mee aan wedstrijden door het hele land; samen de competitie aangaan is immers leuk en uitdagend! Naast het feit dat bijna de helft van onze leden meedoet in een van de nationale triathloncompetities hebben we voor alle leden ook onze eigen TVR clubcompetitie.

Buiten de trainingen en wedstrijden om worden er bij TVR regelmatig activiteiten en workshops georganiseerd met een leerzaam, sportief en/of gezellig karakter. Zo horen het trainingsweekend in het voorjaar, de zomer-barbecue, het oliebollenzwemmen, de high-tea voor alle dames en de spare-ribs avond voor de mannen al jaren tot de terugkerende activiteiten. Wekelijks wordt er gezellig koffie gedronken na de zwemtraining, een drankje gedaan na de looptraining, of maken leden zelf onderling afspraken om te gaan fietsen/lopen/zwemmen.

Spalandlaan 14
3135 WR Vlaardingen