Vlaardingen in Beweging gelooft in de Kracht van Sport!

Scroll verder

“Sport has the power to change the world. It has the power to inspire. It has the power to unite people in a way that little else does. It speaks to youth in a language they understand. Sport can create hope where once there was only despair. It is more powerful than government in breaking down racial barriers.”

Nelson Mandela

Zorg
Onderzoek aangepast sport- en beweegaanbod Vlaardingen

Uit onderzoek blijkt dat mensen met een beperking minder sporten en bewegen dan gemiddeld. Welke aanvulling is nog nodig op het huidige aangepast sport- en beweegaanbod in Vlaardingen? Welke wensen he...

25-01-2022 Lees verder
Welzijn
Spelletjes in de Kerstvakantie

(Een week eerder) kerstvakantie en een lockdown... Het kan wat lastig zijn om creatieve spelletjes te bedenken. Na een tijdje heb je alle kaartspellen wel gehad ;). Gelukkig heeft #TeamViB verschillen...

21-12-2021 Lees verder
Jeugdsport

Op dit moment worden er verschillende clinics en toernooien georganiseerd waarbij je kind op een speelse manier kan kennismaken met een betreffende sport. De planning wordt per periode bekend gemaakt....

26-10-2021 Lees verder
Sportaanbieders
Jeugdsport

26-10-2021 Lees verder

Bekijk onze social media!

Onze kernwaarden

Deskundig
Als kennis- & expertisecentrum op het snijvlak van beleid en uitvoering speelt Vlaardingen in Beweging vraaggericht in op beweegbehoeften. ViB initieert en jaagt (vernieuwend) beweegaanbod aan.

Verbindend
Vlaardingen in Beweging is dé beweegmakelaar van Vlaardingen. ViB verbindt Vlaardingers en sport- & beweegaanbieders om zo een bijdrage te leveren aan de opgave van de stad en werkt hierbij samen met haar stakeholders.

Energiek
Vlaardingen in Beweging is een energieke organisatie. Dit uit zich in het enthousiasme van de medewerkers, de dynamische opstelling en een daadkrachtige aanpak en werkwijze.

Lees de veel gestelde vragen en wellicht is het antwoord op je vraag dichterbij dan gedacht!

Ik wil een medewerker van TeamViB spreken.

Voor medewerkers verwijzen wij u door naar de over ons pagina. Hier is contactinformatie van de medewerkers zelf te vinden.

Ik heb een vraag over het Jeugdfonds, met wie kan ik contact opnemen?

Krijgt jouw kind gymles van een ViB’er? Vraag dan na bij zijn of haar gymjuf of -meester. Krijgt jouw kind geen gymles van een ViB’er? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Welzijn Diego via diego@stichtingvib.nl of met buurtsportcoach Onderwijs Pim via pim@stichtingvib.nl.

Ik heb een vraag over het Volwassenenfonds, met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met onze buurtsportcoach Welzijn Diego via diego@stichtingvib.nl.

Wat zijn de spelregels voor het Jeugdfonds Sport en Cultuur? Kom ik in aanmerking en hoe werkt het?

Vind hier meer informatie over de spelregels van het Jeugdfonds Sport en Cultuur.

Welke sport of beweegactiviteit past bij mij of bij mijn kind?

Beantwoord hier een paar vragen en vind de sport die bij jou of jouw kind past!
Wist je dat er gratis clinics worden gegeven zodat kinderen gratis kennis kunnen maken met het sportaanbod in Vlaardingen?
Sporten of bewegen met een beperking? Bekijk dan de website van Uniek Sporten
Bent u 55 jaar of ouder? Bekijk dan de website van Gezond Oud Worden in Vlaardingen.

Wat kan ik buiten doen voor sport of bewegen met mijn kind(eren)?

Klik hier voor de buitenspeelinspiratie met spelvideo's en spelkaarten.
Buitenspelen met ViB? Dat kan elke dinsdag van 15.00 - 16.30 uur bij het Speeleiland.

Ik heb een vraag over de MQ Scan en/of het ViB beweegrapport. Met wie kan ik contact opnemen?

Vraag dit na aan de gymjuf of - meester van jouw kind, of met onze buurtsportcoach Onderwijs Pim via pim@stichtingvib.nl

Ik ben een professional in de zorg/ welzijn/ onderwijs/ sportaanbieder. Wat zijn de mogelijkheden?

Ben je een professional in de zorg? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Lucia via lucia@stichtingvib.nl. Lucia helpt je graag verder!

Ben je een professional in het welzijn? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Diego via diego@stichtingvib.nl. Diego helpt je graag verder!

Ben je een professional in het onderwijs? Neem dan contact op met onze buurtsportcoach Pim via pim@stichtingvib.nl. Pim helpt je graag verder!

Ben je een professional in de sport? Neem dan contact op met onze Verenigingsadviseur Suzanne via suzanne@stichtingvib.nl. Suzanne helpt je graag verder!

Neem contact met ons op

Staat je vraag er toch niet tussen? Stel hem dan hier.