Die Flardingha Ruiters

Wij zijn een 4* FNRS manege met ponylessen en pensionstalling naast het prachtige natuurgebied Broekpolder in Vlaardingen. Door deze ligging heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van unieke uitrij mogelijkheden in het natuurgebied. Het ruiterpad start direct achter onze manege.

Die Flardingha Ruiters is een vereniging die sinds 1949 bestaat. Onze vereniging is opgericht door een aantal lokale boeren die zijn begonnen op het landje van Chardon. Jaren later zijn zij verhuisd naar de Broekpolderweg 251 te Vlaardingen.

Naast eigen paarden en pony’s van onze leden beschikt de vereniging over aspirant manege pony’s. Hierop kunnen kinderen leren ponyrijden. Ook organiseren we regelmatig FRNS, onderlinge en KNHS wedstrijden.
Landelijke Rijvereniging en Pony Club Die Flardingha Ruiters
Broekpolderweg 251