Allart van Heemstede

Scouting Allart van Heemstede is een van de grotere Scoutinggroepen binnen de Vereniging Scouting Nederland.

De groep voorziet in alle speltakken en er kunnen zowel meisjes als jongens lid worden. Avontuur dichtbij kan voor de jongste leden bestaan uit het ontdekken van leven in slootwater tot outdoor activiteiten voor de oudsten in de Ardeche. De Allart is een landgroep en ons programma speelt zich elke zaterdag af in Vlaardingen, waar we een groot speelterrein hebben! Op deze website vindt je alles wat je moet weten over onze Scoutinggroep. Van de geschiedenis tot informatie over de verschillende speltakken en natuurlijk het fotoboek! Dus neem een kijkje op de website en mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen via de mail of telefoon.
Lemsterlandhoeve 70
3137 GM Vlaardingen