Webinar Financiële regelingen voor sportverenigingen

In het kader van het Vlaardings Sportakkoord, deelakkoord "Vitale sport- en beweegaanbieders" organiseren wij samen met  collega's uit Maassluis en Schiedam het webinar Financiële regelingen voor sportverenigingen; corona compensatieregelingen en -steunpakket. Dit webinar is op maandag 15 maart 2021 van 19:30 tot 21:00 uur.

Er zijn verschillende regelingen beschikbaar die sportverenigingen kunnen helpen om de financiële gevolgen van de coronamaatregelen op te vangen. Vanuit de overheid zijn er zowel sportspecifieke regelingen zoals de TASO en de TVS als algemene compensatieregelingen zoals de TVL en NOW. Daarnaast heeft het Fonds Schiedam Vlaardingen e.o. onlangs een coronasteunpakket voor sportverenigingen bekend gemaakt.

In het webinar bespreekt Ben Moonen van Sportsubsidie.nl de verschillende overheidsregelingen. Hij vertelt welke regelingen er allemaal zijn en voor welke financiële compensaties jouw vereniging mogelijk in aanmerking komt. Over de mogelijkheden voor ondersteuning aan sportverenigingen die het het Fonds Schiedam Vlaardingen e.o. kan bieden zal John Massaar, directeur van het Fonds meer vertellen.

Tijdens het webinar is er gelegenheid om vragen te stellen.

Aanmelden voor het webinar kan door uiterlijk 14 maart een e-mail met daarin je naam en vereniging te sturen naar suzanne@stichtingvib.nl. Je ontvangt dan een link om deel te nemen aan het webinar.