Voorjaarsvakantie activiteiten

Lees hier meer over wat er allemaal in Vlaardingen te doen is tijdens de Voorjaarsvakantie! Minters, CJV en ViB hebben super leuke activiteiten voor je bedacht.
Het overzicht van alle activiteiten in de voorjaarsvakantie kun je terugvinden in bovenstaande flyer.

Escaperoom, Lasergamen en Mario Party

Daarbij lichten we graag drie supertoffe activiteiten uit! De activiteiten zijn gratis. Voor Mario Party is aanmelden verplicht. Dit kun je doen door naar de website van CJV te gaan. Deelname kost 3 euro voor leden en 4 euro voor niet-leden.

Voor Lasergamen hoef je je niet aan te melden. Bij het Lasergamen wordt er een promotievideo gemaakt. Hiervoor worden er voorafgaand aan de activiteit toestemmingsformulieren uitgedeeld. Wil je deze voor jouw kind(eren) invullen? Mocht jouw kind niet herkenbaar op beeld mogen, dan kunnen we hier rekening mee houden. In dit geval hoef je geen toestemmingsformulier in te vullen.

Voor de Escaperoom meld je je aan vóór 24 februari bij Minters. Heb je vragen over een activiteit? Neem dan contact op met de organisatie van de activiteit. Dit zie je aan de # die is gebruikt.

Minters via Facebook en Instagram.
CJV via Facebook en Instagram
ViB via Facebook en Instagram of via info@stichtingvib.nl of 010-3132778.