Citytrainer Buurt-/Sportvereniging

Niemand weet beter aan welke activiteiten er behoefte is, wat vernieuwend en uitdagend is en hoe je elkaar op de hoogte houdt dan jij zelf! Kom maar op met jouw sociaal, creatief en sportief organisatietalent!

Buurt en stedelijk
Je wilt wat doen voor je buurt of stad maar je weet niet goed wat. Misschien doe je al vrijwilligerswerk in je wijk of heb je toffe ideeën die je wel in jouw buurt wilt uitvoeren. Of wil je graag jouw talent inzetten om een voetbaltoernooi of een meidenmiddag te organiseren. Twijfel dan niet, schrijf je nu in en wordt Citytrainer voor jouw buurt!

Volg de gratis cursus en ontwikkel je sportief, organisatie en sociaal talent!

Sportvereniging
Heeft jouw vereniging handen tekort bij het jeugdkamp? Of commissies niet bezet met vrijwilligers? Is de kantine op vrijdagavond leeg? Zijn er te weinig (gekwalificeerde) trainers? Of wil je wat doen voor je vereniging maar je weet niet zo goed wat? Word Citytrainer van je eigen vereniging en ontwikkel je sportief, organisatie en sociaal talent!

Citytrainer Ilse
Lees hier het verhaal van Citytrainer Ilse om een beeld te krijgen van Citytrainer Vlaardingen!

Waarom Citytrainer worden in je eigen buurt-/sportvereniging?

• je hebt sportief talent om training te geven of te coachen;
  • je wilt graag een actieve vrijwillige bijdrage leveren door activiteiten te organiseren en te begeleiden binnen je vereniging;
  • je hebt leuke ideeën voor je vereniging en zoekt ondersteuning om dit uit te werken;
  • je vindt dat jij de toekomst van je vereniging bent en wil hier graag aan bijdragen;
  • je wil praktijkervaring opdoen bij je eigen vereniging;
  • een goede referentie van je vereniging en voor op je CV;
  • je wilt je oriënteren voor een opleiding of baan in de sport.
Is Citytrainer Buurt-/Sportverening iets voor jou?
De cursus is inmiddels gestart.

Heb je interesse? Meld je gewoon alvast aan!
Nadat je bent aangemeld, nemen wij contact met je op!